czwartek, 6 marca 2014

Prolog

~
-Pearl! Uspokój się! Powiedz co się stało.- blondynka podbiegła do skulonej pod ścianą dziewczyny.
-Nie! To tylko sen! Pearl, obudź się.- brunetka powtarzała te słowa jak w amoku nie potrafiąc zrozumieć, że to wszystko dzieje się naprawdę.
~

Chwil w których jesteśmy szczęśliwi jest naprawdę mało. Wydają się być małymi przebłyskami światła w czarnej otchłani. 
Przypomnij sobie sytuację kiedy wszystko szło ku dobrej drodze. Kiedy myślałeś, że to już koniec cierpienia. Kiedy zaczynałeś mieś nadzieję.
A teraz przypomnij sobie jak to runęło niczym na pozór bezpieczny domek z kart. Wystarczył jeden powiew wiatru aby zepchnąć to wszystko w przepaść.
Rzeczywistość to nie kolorowa bajka, w której postacie żyją długo i szczęśliwie, a Ty tak naprawdę nie jesteś kowalem swego losu by wiedzieć jak skończy się Twoja historia. 


2 komentarze:

  1. I mi nie powiedziałaś, że jest prolog?! Dzięki ;D Wybaczam, za bardzo Cię uwielbiam :*
    jwdbeuvfuevrfyevrfyvreyfvryev, MEEEEEEEEEEGA! *.*
    Już się nie mogę doczekać jak przeczytam pierwszy rozdział ;*
    UWAGA!
    Otóż Emma Tomlinson ( Ewelina ) o godzinie 20:22, jako PIERWSZA skomentowała blog ( ogółem ) Cattie ' Tears ' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! : o prolog jest zajebisty! :OOOOO fuck. ta "końcówka", bo nie wiem jak to nazwać, haha, jprdl no wow.. ej Ty zajebiście piszesz! ciekawi mnie ile masz lat, bo naprawdę wszystko jest takie dojrzałe. tzn. no wiesz o co mi chodzi.. jest pierwsza w nocy, więc nie umiem się wysłowić, ale mam nadzieję, że rozumiesz. ;-*

    OdpowiedzUsuń